Ontdek enkele legendarische producten uit het Mustela-gamma, doorgegeven van generatie op generatie

1
Afbeelding
1957 - The first baby cleansing milk
/

1957 - 1e toiletmelk voor baby's

2
Afbeelding
1960- Mustela’s first sunscreen product range to protect babies’ delicate skin
/

1960 - Creatie van het 1ste zonnegamma om de gevoelige huid van baby's te beschermen

3
Afbeelding
1979 - Launch of a Mustela product range for women
/

1979 - Lancering van een Mustela-gamma voor vrouwen

4
Afbeelding
1987 – Launch of the first 2 in 1 hair and body cleansing gel and the first Mustela diaper cream.
/

1987 - Lancering van de 1ste 2-in-1 gel voor haar en lichaam en Luierwisselcrème

5
Afbeelding
1990 – Launch of our first baby wipes
/

1990 - Lancering van de 1ste vochtige doekjes voor baby's

6
Afbeelding
1994 – Launch of Mustela’s “9 months” product range: a complete skincare product range to care for women’s changing skin throughout pregnancy.
/

1994 - Lancering van het gamma Mustela® 9 Maanden: 1ste volledige huidverzorgingsgamma om de evolutie van de huid gedurende de hele zwangerschap te begeleiden

7
Afbeelding
1999- Launch of PhysiObébé®
/

1999 - Lancering van PhysiObébé®: 1ste Reinigingswater zonder spoelen, een nieuw reinigingsgebaar (Innovatieprijs bij JPMA/USA)

8
Afbeelding
1999 Launch of Stelatopia range, dedicated to atopic-prone skin
/

1999 - Lancering van de Mustela® Dermo-pediatrie gamma, met Stelatopia emolliërende crème

Afbeelding
Our production site, since 1957.

Onze productie-eenheid sinds 1957

Sinds 1957 produceren we in onze productievestiging in Epernon, in de regio Eure-et-Loir, Frankrijk.

We doen er alles aan om de waardeketen van A tot Z te beheren, om zo de veiligheid en kwaliteit van onze producten beter te kunnen garanderen.

Familiaal en onafhankelijk

Vandaag de dag behoort Mustela nog steeds tot de familie van de stichter van de Laboratoires Expanscience en het is zijn zoon, Jean-Paul Berthomé, die nu aan het hoofd van het bedrijf staat.
 

Waarom onafhankelijk blijven?

Met deze strategie streven we ernaar de waardeketen van A tot Z te controleren, gaande van het onderzoek tot de commercialisering, om zo de veiligheid en kwaliteit van onze producten beter te kunnen garanderen. Deze onafhankelijkheid maakt het ook mogelijk om permanent een proces van vooruitgang naar een neutrale en vervolgens positieve impact op het milieu en de wereld te werken. Ons credo is simpel: elke dag proberen beter te doen.

Meer weten over Mustela
ONZE ENGAGEMENTEN

We hebben een verantwoordelijkheid tegenover onze kinderen

IN ONZE PRODUCTEN

Alleen het beste, en niets anders!

DE STICHTING MUSTELA

Aan de zijde van de ouders wereldwijd