Wat te doen als de huid van mijn baby slecht reageert op een Mustela product?

Ondanks alle zorgen tijdens de vervaardiging van onze producten en de vele tests die zijn uitgevoerd voordat we deze op de markt brengen, adviseren wij je om het gebruik van het product te stoppen bij het waarnemen va een reactie en indien nodig, contact op te nemen met je arts of apotheek.Wij raden je ook aan om het product te houden en ons te contacteren zodat we het nodige onderzoek kunnen uitvoeren. Je kan contact met ons opnemen via mail: mustela@expanscience.be De veiligheid van de Mustela producten is al meer dan 65 jaar onze prioriteit.

Kan ik staaltjes ontvangen van de Mustela producten?

Elk van onze producten is bestemd voor een bepaald huidtype of een specifieke situatie (zwangerschap, borstvoeding, huidstoornis, enz.). We verkiezen daarom geen stalen naar onze gebruikers te sturen, ze kunnen niet geschikt zijn voor hun specifieke behoeften.Als je onze producten wil ontdekken, nodigen wij je uit om een apotheek of een para-apotheek met Mustela producten te bezoeken: je kan daar persoonlijk advies en eventueel stalen ontvangen. Vele materniteiten evenals enkele kinderartsen en dermatologen hebben ook staaltjes van onze producten. Tenslotte zijn we elk jaar aanwezig op de Babybeurzen: aarzel niet om ons een bezoekje te brengen.

Ik heb een Mustela product gekocht maar het is beschadigd. Wat kan ik doen?

Als de verpakking van je Mustela product beschadigd is, neem dan contact op met de klantendienst.

Kan ik Mustela producten aankopen via deze website?

Deze website streeft ernaar je met de Mustela producten en het merk te laten kennismaken, maar het is niet mogelijk om onze producten online te bestellen.Als je onze producten wil kopen, raden wij je aan om naar een apotheek of para-apotheek te gaan: je kunt er persoonlijk advies ontvangen en je wordt verwezen naar de producten die het beste passen bij je behoeften, afhankelijk van het huidtype van je baby of van jezelf.